«بیل گیتس» کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند «مینو افتاده» نوازنده ویولن و کمانچه درگذشت + علت فوت پخش برنامه «خط سوم» با موضوع «انتخابات در آینه زنان» + زمان پخش «پر» بهترین انیمیشن جشنواره ورونژ شد استوری غم‌انگیز زهرا داوودنژاد برای برادر مرحومش خوانش «ما سه برادریم» اثر رضا صابری در تماشاخانه شمایل مشهد+ زمان اجرا جنگلی با درخت‌های پلاستیکی | نگاهی به سریال «جنگل آسفالت» بازیگر سریال بدل: سخت گیری تلویزیون، فیلم سازان را دچار مشکل می کند فرصتی برای ترکیب تاریخ و کتاب «تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ وضعیت عمو قناد روی تخت بیمارستان از زبان پسرش + فیلم زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد واکنش مهران غفوریان به جنایات اسرائیل + عکس کتاب «فتوای هسته ای» منتشر شد صحبت‌های زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش
سرخط خبرها

مشهد میزبان چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق است

  • کد خبر: ۲۰۵۵۹۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مشهد میزبان چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق است
اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر (بسیج) سودای عشق ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود و تئاتر‌های منتخب به جشنواره فجر می‌رسند.

به گزارش شهرآرانیوز انجمن هنر‌های نمایشی سازمان بسیج هنرمندان با هدف بسط و توسعه هنر فاخر و ارزشمند تئاتر در سراسر کشور و با توجه به کشف استعداد‌های نوظهور و پرورش نیرو‌های متعهد و متخصص در عرصه هنر‌های نمایشی، و نیز ضرورت بازتاب و انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد‌های شجره طیبه بسیج بر مبنای تقویت ریشه‌های بنیادین فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق  را با رویکردی نو، با توجه به انواع مختلف گونه‌های درام برگزار می‌نماید.

سعید نجفیان درباره جشنواره سودای عشق به خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: جشنواره سراسری سودای عشق در حوزه تئاتر بوده و در حال حاضر چهاردهمین دوره این جشنواره در حال برگزاری است. البته بعد از دوره دوازدهم، متاسفانه یک وقفه شش ساله داشتیم، ولی از سال گذشته این جشنواره شروع به کار کرده است.

وی افزود: جشنواره سودای عشق در ۳۰ استان برگزار شده و در حال حاضر در مرحله کشوری آن هستیم. در این جشنواره ۱۸ گروه در بخش صحنه‌ای و ۲۰ گروه  در بخش خیابانی حضور دارند.

دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری سودای عشق تصریح کرد: داوران این مسابقه محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، جلیل فرجاد، فرهاد قائمیان و خیرالله تقیانی‌پور هستند.

نجفیان ادامه داد: تا ۲۳ دی ماه اجرا‌ها برای داوری روی صحنه می‌روند و ۲۴ دی ماه اختتامیه این جشنواره است به طوری که سه نمایش از بخش صحنه‌ای و سه نمایش از بخش خیابانی و موضوعی انتخاب و به جشنواره فجر معرفی می‌شوند. در روز اختتامیه از میهمانان مهم لشکری و کشوری دعوت به عمل آورده و اختتامیه باشکوه و کیفیتی برگزار می‌کنیم.

وی بیان کرد: اولویت‌های موضوعی بیشتر حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و اتفاقات اجتماعی مانند سیل، زلزله و حضور نیرو‌های بسیج در جهاد سازندگی است.

دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری سودای عشق اظهار کرد: مشهد به دلیل داشتن زیرساخت‌ها، سالن‌های نمایش استاندارد، نیروی انسانی و ستاد خوب برای میزبانی از این دوره از جشنواره انتخاب شده است. امام رضا (ع) موهبتی است که هیچکس نمی‌تواند از آن بگذرد. مشهدی‌ها یک جاذبه گردشگری و معنوی دارند. استقبال مخاطب در این شهر بسیار خوب است و این امیدبخش است. در این دوره ما به نسبت قبل پیشرفت خوبی داشتیم و شاخص‌های بالای تئاتر خیابانی در این جشنواره کار ارائه دادند. در این دوره شهر‌های رشت مرکزی میناب و... در این مسابقه شرکت کردند و سطح رقابت در این جشنواره بالا است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->